Leo Burnett Warszawa wygrał przetarg Free Now
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg na realizację kampanii brandingowej aplikacji do zamawiania przejazdów Free Now w Polsce.
Zakres obsługi obejmuje przygotowanie strategii komunikacji oraz projektów kreatywnych do kampanii OOH, digital oraz w social mediach. Planowane jest rozpoczęcie działań jeszcze w tym roku.
- Wygranie przetargu na obsługę najbardziej innowacyjnej marki w swojej branży, jest dowodem na to, że rozwój kompetencji w obszarze strategiczno-analitycznym i digital, przynosi konkretne efekty biznesowe. Sukces całego zespołu cieszy nas i utwierdza w przekonaniu, że obraliśmy dobry kierunek intensyfikacji naszych działań - komentuje Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.
Free Now (wcześniej My Taxi) rozwija się jako multiplatforma mobilności miejskiej, która pozwala zamówić nie tylko przejazdy taksówką, ale również wynająć elektryczne hulajnogi, a także inne środki transportu: m.in. auta i skutery na minuty (obecnie w Niemczech).
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett Warszawa wygrał przetarg Free Now