Leo Burnett powiększa dział client service teamu Orange
Do zespołu obsługi klienta Leo Burnett dołączyły Małgorzata Bęczkowska, Katarzyna Barczuk (obie przeszły z Saatchi & Saatchi IS) oraz Luiza Szymańczak. Będą pracować w zespole zajmującym się obsługą Orange.

Małgorzata Bęczkowska objęła w Leo Burnett stanowisko account directora i pokieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę Orange. Ponad dwunastoletnie doświadczenie w branży zdobywała, obsługując takie marki jak Visa, Microsoft, Premier czy MSW.
Katarzyna Barczuk objęła stanowisko account supervisora. Ma sześć lat doświadczenia w branży, które zdobywała obsługując takich klientów jak: Bank BPH, Orange, JBB czy Carrefour.
Transfery do Leo Burnett podyktowane są strategią Power of One, według której Publicis Groupe tworzy multidyscyplinarne zespoły.
Jako account manager pracę w agencji rozpoczęła Luiza Szymańczak, która związana była wcześniej z agencją Kropka Bordo i Ogilvy&Mather. Pracowała na rzecz takich klientów jak: Reckitt Benckiser, USP Zdrowie czy Dr Eris HOTELE &SPA. Posiada 10 lat doświadczenia w branży.
Agencja Leo Burnett w grudniu ubiegłego roku zwyciężyła w przetargu na obsługę startegiczno-kreatywną Orange Polska.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett powiększa dział client service teamu Orange