Leo Burnett wzmacnia dział kreacji, w zespole 12 nowych osób
Agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) powiększa dział kreacji. Do zespołów kierowanych przez creative group heads: Piotra Wilczka, Marka Wyżnikiewicza, Sylwii Rękawek-Michoń i Patryka Michonia, dołączyło w sumie 12 osób. To wynik poszerzenia współpracy z dotychczasowymi klientami i wygrania nowych biznesów.
Do zespołu Piotra Wilczka, dołączyło 8 specjalistów. Julia Szostak, senior art director, ma 8 lat doświadczenia w tworzeniu komunikacji, które zdobywała w agencjach VMLY&R, Wavemaker oraz K2. Z wykształcenia graficzka i psycholożka ze specjalizacją z reklamy.
Matylda Młocka-Gorczyńska, senior copywriter, która swoją przygodę copywriterską zaczynała w VML Poland (aktualnie VML&YR). Następnie doświadczenie zdobywała pracując przez klika lat w Isobarze, Agencji Warszawa i agencji Plej. Realizowała projekty dla takich klientów jak: Provident, Ferrero, Plus, L’Oreal, Answear, Lidl i Play.
W Leo Burnett Warszawa, Julia Szostak i Matylda Młocka-Gorczyńska jako team seniorski tworzą projekty dla marki Samsung (Digital Appliances).
Karolina Franaszczuk, senior copywriter, w branży reklamowej pracuje od ponad 9 lat. Wcześniej pracowała w Saatchi & Saatchi. W życiu pisała i wymyślała już wszystko, ale najbardziej lubi storytelling. Specjalizuje się w UX design. W Leo Burnett Warszawa, pracuje dla marki Philip Morris (RRP’s jak i Combustibles – rynek polski i rynki bałtyckie).
Agata Styczeń, copywriter, z wykształcenia jest polonistką. Z agencjami marketingowymi związana od 5 lat: pracowała jako redaktorka językowa, content designerka i copywriterka. Współpracowała z klientami z branży OZE, budowlanej, wnętrzarskiej i medycznej.
Justyna Kot, digital copywriter, z reklamą związana od 3 lat. Była redaktorką, content designerką, copywriterką w agencji They.pl, dziennikarką kulinarną w portalu Smakosze.pl i redaktorką prowadzącą w wydawnictwie Zielona Sowa.
Agata Styczeń i Justyna Kot pracują w Leo Burnett Warszawa głównie dla marki Stellantis.
Marta Gęsicka, art director, specjalizuje się w digital marketingu: ilustracji, projektowaniu stron i animacji. Wcześniej zdobywała doświadczenie jako freelancerka. W Leo Burnett Warszawa Marta tworzy projekty dla marki Philip Morris (RRP’s jak i Combustibles – rynek polski i rynki bałtyckie).
Mirosław Dutkiewicz, digital designer, w reklamie pracuje od 1995 r. Pierwsze doświadczenie zdobywał jako operator DTP w przygotowalni, następnie po stronie agencji takich jak DDB/Corporate Profiles DD czy Saatchi & Saatchi. Z Leo Burnett związany był już wcześniej od 2004 do 2018 r., najpierw jako operator DTP a potem jako 3d lead. Obecnie realizuje projekty z zakresu digital głównie dla marki Stellantis.
Paula Tokarska, junior art director w Leo Burnett Warszawa tworzy głównie kampanie dla marki Samsung (Digital Appliances). Poza projektowaniem zajmuje się malarstwem i designem papierowych książek.
Zespół Marka Wyżnikiewicza, powiększył się o 3 osoby: Karolinę Maj, Tomasza Popowskiego i Anię Jędrykę, którzy w Leo Burnett Warszawa tworzą projekty dla marki Samsung IM (It & Mobile Communications).
Karolina Maj, graphic designer, w branży reklamowej pracuje od 6 lat, związana jest głównie z digitalem.
Tomasz Popowski, copywriter, z branżą reklamową związany od 2013 r. Z wykształcenia socjolog i UX/product designer. Współtworzył kampanie digitalowe dla banków, sieci komórkowych, producentów farmaceutyków, napojów wysoko i niskoalkoholowych.
Ania Jędryka, copywriter, w branży reklamowej od 2012 r. Pracowała w 180heartbeats, OS3, DDB&Tribal i Havas Warsaw. Jej copywriterskie portfolio pełne jest projektów dla marek: motoryzacyjnych, dziecięcych i alkoholowych.
Do zespołu Sylwii Rękawek-Michoń i Patryka Michonia dołączył Marcin Bińczyk, który w Leo Burnett Warszawa pracuje na stanowisku junior copywriter i zajmuje się projektami dla marki Orange.
- W 2021 roku dział kreacji w Leo dynamicznie się rozwinął. Dzięki wygraniu nowych przetargów i poszerzeniu współpracy z obecnymi klientami wzmocniliśmy zespół kreacji o 12 nowych osób. Są to specjaliści o różnorodnym doświadczeniu i nowoczesnym podejściu do komunikacji. Poszerzamy nasze kompetencje szczególnie w dziedzinie digitalu, który stanowi znaczącą cześć naszej codziennej pracy. To co się nie zmienia, to dążenie do tworzenia kreacji na najwyższym poziomie, która buduje biznes naszych klientów - komentuje Maciej Porębski, executive creative director Leo Burnett Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett wzmacnia dział kreacji, w zespole 12 nowych osób
A będzie materiał, gdy polecą ich głowy?