LEGO Duplo o potrzebie rozwoju maluchów (wideo)
Agencja mediowa Initiative (Mediabrands) realizuje najnowszą kampanię reklamową LEGO Duplo, pokazującą jak ważne jest wszechstronne pobudzanie rozwoju maluchów od najmłodszych lat.

Firma LEGO rozpoczęła wizerunkową kampanię marki Duplo pod hasłem "Na Wielki Start". Celem tej aktywacji jest pokazanie rodzicom, jak ważną rolę w życiu dziecka odgrywa rozwój tzw. „inteligencji emocjonalnej”.
– Wszechstronne doświadczenia we wczesnym dzieciństwie odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu prawdziwego potencjału dziecka. Są one niezbędne w kompleksowym podejściu do rozwoju malucha, który obejmuje podstawowe umiejętności społeczno-emocjonalne, motoryczne, poznawcze i zdolności twórcze. Klocki LEGO DUPLO pomagają dzieciom kształtować najważniejsze umiejętności emocjonalne i zachowania, takie jak pewność siebie, zdolność wyrażania siebie i radzenia sobie z wyzwaniami. Najmłodsi mogą zbudować co tylko chcą, nie ma dobrych czy złych pomysłów. To po prostu świat nieskończonych możliwości – mówi Beata Kucejko, marketing director LEGO.
Kampania "Na Wielki Start". prowadzona jest w telewizji oraz w digitalu. Jej realizacją zajęła się agencja mediowa Initiative, natomiast działania PR prowadzi Ogilvy. Kampania potrwa trzy miesiące.
Dołącz do dyskusji: LEGO Duplo o potrzebie rozwoju maluchów (wideo)