Lech-Legia hitem Ekstraklasy, najwięcej widzów ogląda mecze w Canal+ Sport
W trwającym właśnie sezonie 2013/2014 T-Mobile Ekstraklasy, najchętniej oglądane są mecze pokazywane w Canal+ Sport - na czele ze spotkaniem Lech Poznań-Legia Warszawa, które obejrzało 400 tys. osób. Najwięcej z reklam zarobił jednak Polsat Sport Extra.
W okresie od 19 lipca do 16 grudnia br. odbyło się 21. kolejek piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy. W tym okresie najchętniej oglądane mecze były transmitowane na antenie Canal+ Sport. Stacja ta jednak od września pokazuje zdecydowanie najwięcej spotkań najwyższej polskiej klasy rozgrywkowej.
>>> Mecze Ekstraklasy transmitowany w reklamie nc+ na Onet.pl
Największym zainteresowaniem cieszył się pojedynek pomiędzy Lechem Poznań a Legią Warszawa z 27 października br., który średnio oglądało aż 409 tys. osób. Przełożyło się to na 2,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął mecz Lech Poznań - Górnik Zabrze (3 listopada br.; 280 tys. widzów; 1,73 proc. udziału), a trzecie - Lech Poznań - Wisła Kraków (6 grudnia br.; 260 tys. widzów; 1,82 proc. udziału).
W Polsacie Sport największe audytorium zgromadziło spotkanie Pogoń Szczecin - Śląsk Wrocław (11 sierpnia br.; 255 tys. widzów; 2,95 proc. udziału), w Canal+ Family - Wisła Kraków - Lech Poznań (25 sierpnia br.; 234 tys. widzów; 2,05 proc. udziału), w Polsacie Sport Extra - Jagiellonia Białystok - Ruch Chorzów (15 września br.; 163 tys. widzów; 1,55 proc. udziału), a w nSport - Zawisza Bydgoszcz - Jagiellonia Białystok (20 lipca br.; 84 tys. widzów; 1,28 proc. udziału).
TOP 3 mecze Ekstraklasy 2013/2014 w Canal+ Sport | Wszyscy 4+ | ||
Spotkanie | Data | AMR | SHR % |
LECH POZNAN - LEGIA WARSZAWA | 27-10-2013 | 409 374 | 2,73% |
LECH POZNAN - GORNIK ZABRZE | 03-11-2013 | 280 191 | 1,73% |
LECH POZNAN - WISLA KRAKOW | 06-12-2013 | 259 752 | 1,82% |
WIRTUALNEMEDIA.PL | |||
TOP 3 mecze Ekstraklasy 2013/2014 w Polsacie Sport | Wszyscy 4+ | ||
Spotkanie | Data | AMR | SHR % |
POGON SZCZECIN - SLASK WROCLAW | 11-08-2013 | 254 540 | 2,95% |
GORNIK ZABRZE - SLASK WROCLAW | 18-10-2013 | 244 285 | 1,74% |
LEGIA WARSZAWA - SLASK WROCLAW | 28-09-2013 | 229 810 | 1,66% |
WIRTUALNEMEDIA.PL | |||
TOP 3 mecze Ekstraklasy 2013/2014 w Canal+ Family | Wszyscy 4+ | ||
Spotkanie | Data | AMR | SHR % |
WISLA KRAKOW - LECH POZNAN | 25-08-2013 | 233 876 | 2,05% |
LEGIA WARSZAWA - LECHIA GDANSK | 24-08-2013 | 218 640 | 1,81% |
RUCH CHORZOW - LEGIA WARSZAWA | 10-08-2013 | 197 487 | 1,63% |
WIRTUALNEMEDIA.PL | |||
TOP 3 mecze Ekstraklasy 2013/2014 w Polsacie Sport Extra | Wszyscy 4+ | ||
Spotkanie | Data | AMR | SHR % |
JAGIELLONIA BIALYSTOK - RUCH CHORZOW | 15-09-2013 | 162 750 | 1,55% |
SLASK WROCLAW - WISLA KRAKOW | 04-08-2013 | 143 575 | 1,47% |
POGON SZCZECIN - WISLA KRAKOW | 31-08-2013 | 137 129 | 1,44% |
WIRTUALNEMEDIA.PL | |||
TOP 3 mecze Ekstraklasy 2013/2014 w nSport | Wszyscy 4+ | ||
Spotkanie | Data | AMR | SHR % |
ZAWISZA BYDGOSZCZ - JAGIELLONIA BIALYSTOK | 20-07-2013 | 84 819 | 1,28% |
ZAWISZA BYDGOSZCZ - KORONA KIELCE | 04-10-2013 | 72 619 | 0,63% |
KGHM ZAGLEBIE LUBIN - CRACOVIA KRAKOW | 23-08-2013 | 70 067 | 0,78% |
W analizowanym okresie wokół meczów Ekstraklasy największe wpływy reklamowe* zanotował Polsat Sport Extra. Wyniosły one 5,48 mln zł. Canal+ Sport z reklam zarobił 4,60 mln zł. Wpływy nSport uplasowały się na poziomie 1,86 mln zł, a Polsatu Sport - 1,25 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Wpływy z reklam przy emisji meczów Ekstraklasy 2013/2014 (dane obejmują również powtórki) | |
Stacja | Wpływy (w zł) |
Polsat Sport Extra | 5 483 545 |
Canal+ Sport | 4 596 557 |
nSport | 1 860 671 |
Polsat Sport | 1 248 560 |
*Dane obejmują także powtórki meczów
Dołącz do dyskusji: Lech-Legia hitem Ekstraklasy, najwięcej widzów ogląda mecze w Canal+ Sport