„Łapię stopa na lotnisko” w kampanii minicen na LOT.com
Pod hasłem „Łapię stopa na lotnisko” trwa ambientowa odsłona kampanii reklamującej miniceny biletów PLL LOT. Akcja wspiera ofertę obejmującą połączenia krajowe i dostępną tylko w serwisie internetowym LOT.com.
W ramach ambientowej odsłony kampanii reklamującej miniceny biletów PLL LOT przy trasach wylotowych z polskich miast, do których połączenia oferuje ta firma, stoją osoby z tabliczkami „Łapię stopa na lotnisko”. Ma to dawać do zrozumienia, że nowe ceny biletów krajowych w PLL LOT są tak niskie, że nawet autostopowicze mogą je kupić. W ten nietypowy sposób LOT chce dotrzeć bezpośrednio osób, które podróżują zazwyczaj samochodami lub pociągami, tracąc często sporo czasu z powodu korków czy opóźnień.
Cała kampania nowej oferty cenowej PLL LOT trwa od początku lipca w radiu, prasie i internecie (więcej). Akcja wspiera nowe ceny na połączenia krajowe, które można wykupić jedynie na odświeżonej stronie internetowej LOT.com (więcej).
Działania reklamowe przy trasach wylotowych będą prowadzone przez cztery kolejne weekendy lipca. Ponadto do podróżowania samolotami PLL LOT po Polsce zachęcać będą ekipy spacerujące po Dworcu Centralnym w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: „Łapię stopa na lotnisko” w kampanii minicen na LOT.com
Ktoś musi bardziej rynkowo myśleć w LOCie. Może raczej niskie ceny poza granice Polski może wreście więcej połączeń z portów regionalnych anie tylko z Warszawy.
Krakow - Moskwa, Krakow - Istambuł, Krakow - Kijow
http://www.airportsbase.com to kopalnia informacji polecam też Prezesowi LOTu