Łaciate reklamowane jako „dobrze chronione przed światłem” (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze startuje nowa kampania reklamowa mleka Łaciate (Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol”). Akcję przygotowały firmy Publicis, Pirania Film, Human Ark i MEC.
W nowej reklamie Łaciatego charakterystyczna dla tej marki krowa zakrywa wymiona kapeluszem zabranym strachowi na wróble. Ma to podkreślać, że promowane mleko jest w opakowaniach odpowiednio chronione przez światłem, dzięki czemu zachowuje swoje wartości odżywcze.
W poprzedniej reklamie Łaciatego krowy w różnych pozycjach ćwiczyły jogę, co miało odzwierciedlać, że nowe kartony tego mleka mają dwustopniowe zamknięcie pozwalające przechowywać je w dowolnym ułożeniu (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Obecna kampania rozpoczęła się właśnie w telewizji (m.in. TVP, TVN i Polsat) oraz internecie, a od początku czerwca będzie też prowadzona na outdoorze. Kreację reklam przygotowała agencja Publicis, produkcją spotu - wyreżyserowanego przez Kamila Polaka - zajął się dom produkcyjny Pirania Film, a postprodukcją - studio Human Ark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Łaciate reklamowane jako „dobrze chronione przed światłem” (wideo)
Smacznego!