490 tys. widzów „La La Poland”. TVP2 stacją trzeciego wyboru
Komediowo-satyryczny cykl „La La Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 493 tys. widzów. Produkcja daje TVP2 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Nowy komediowo-satyryczny program „La La Poland” na antenie TVP2 oglądać można w piątki o godz. 22.25, począwszy od 27 kwietnia br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 493 tys. osób, co przełożyło się na 4,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością do tej pory cieszył się drugi odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 537 tys. osób.
Jedynka w paśmie nadawania „La La Poland” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Polsat, który emitując wtedy gł. filmy fabularne, osiąga 8,11 proc. udziału. Drugi jest TVN (pasmo filmowe; 6,46 proc.), a czwarta - TVP1 („Big Music Quiz” i „Korzenie”; 4,48 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
„La La Poland” to komediowo-satyryczny program, którego akcja toczy się w tytułowej krainie będącej światowym mocarstwem, a jego obywatele to naród predestynowany do szczególnych zadań. Każdy odcinek składa się z krótkich, humorystycznych filmów, scenek, ujęć oraz skeczy.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: 490 tys. widzów „La La Poland”. TVP2 stacją trzeciego wyboru