„Color Addict - Tam gdzie rodzą się trendy!” w kampanii L'Oreal Professionnel (wideo)
Marka L'Oréal Professionnel wystartowała z nową kampanią reklamową pod hasłem „Tam gdzie rodzą się trendy!” promującą nowe kolekcję koloryzacji włosów. Akcję przygotowały firmy Dziadek do orzechów, HighNoon i Starcom.
Reklamy nawiązują do najpopularniejszych plenerowych festiwali muzycznych odbywających się tego lata na całym świecie, bo to właśnie na nich będzie można spotkać najwięcej nowoczesnych fryzur, odważnych kolorów i zaskakujących stylizacji.
Kampania przedstawia nową kolekcję koloryzacji włosów. Tworzy ją pięć nowych kolorów o nazwach nawiązujących do wakacyjnych festiwali: Carnival Rose Gold, Jamboree Peach, Festival Purple, Rocking Yellow Blonde oraz Amusing Pastel Pink.
Na działania reklamowe składa się spot oraz seria zdjęć przedstawiających modelki w kolorach najnowszej kolekcji marki oraz w niezwykłych stylizacjach na plenerowych festiwalowych tłach.
Kampania obejmuje media społecznościowe, najpopularniejsze serwisy internetowe oraz Salony Expert, gdzie będą także dostępne dla klientów drukowane katalogi festiwalowe w formie przewodników i kalendariów po nadchodzących najpopularniejszych festiwalach w Polsce i za granicą.
L'Oréal Professionnel zaprosił także do udziału w kampanii znaną blogerkę Ciocię Liestyle, która poza tym, że jest bohaterką reklam, odwiedzi także tego lata z ekipą L'Oréal Professionnel najpopularniejsze polskie festiwale muzyczne, z których przeprowadzi relacje w swoich kanałach społecznościowych.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Materiały foto i wideo przygotował dom produkcyjny HighNoon. Media w ramach kampanii realizuje dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Color Addict - Tam gdzie rodzą się trendy!” w kampanii L'Oreal Professionnel (wideo)