„Kuchenne rewolucje” straciły 270 tys. widzów. TVN liderem w 16-49
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 1,79 mln widzów, o 270 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.
14. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 1 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,79 mln osób. Przełożyło się to na 13,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 19,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek 14. edycji programu Magdy Gessler, który obejrzało 2,01 mln osób.
Odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
01-09-2016 | 2 011 279 | 15,19% |
08-09-2016 | 1 766 666 | 14,11% |
15-09-2016 | 1 589 000 | 12,34% |
Średnio: | 1 788 860 | 13,89% |
Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki dwunastej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły o 270 tys. widzów więcej, choć program miał niższe udziały w rynku. Produkcję TVN śledziło wówczas 2,06 mln osób, co dało stacji odpowiednio 13,78 proc. i 18,61 proc. udziału. Wówczas program pokazywany był o 20.50.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 17,64 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat („Przyjaciółki” i „Zdrady”; 11,70 proc.) oraz TVP2 (końcówka kabaretów i programu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”” oraz filmy fabularne; 4,67 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest już zdecydowanym liderem, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP1 | 2 271 467 | 17,64% | 512 709 | 9,44% |
TVN - Kuchenne rewolucje 14 | 1 788 860 | 13,89% | 1 058 479 | 19,48% |
Polsat | 1 507 337 | 11,70% | 621 568 | 11,44% |
TVP2 | 600 963 | 4,67% | 312 087 | 5,74% |
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” straciły 270 tys. widzów. TVN liderem w 16-49