„Kto sięgnie po mistrzostwo?” - Tauron Basket Liga reklamowana na outdoorze
Pod hasłem „Kto sięgnie po mistrzostwo?” rusza outdoorowa kampania reklamowa polskiej ligi koszykówki mężczyzn - Tauron Basket Ligi. Akcję organizuje spółka Polska Liga Koszykówki.
Kampania reklamowa Tauron Basket Ligi promuje startującą 27 kwietnia fazę play-off tych rozgrywek, w której biorą udział drużyny Asseco Prokom Gdynia, PGE Turów Zgorzelec, Anwil Włocławek, Stelmet Zielona Góra, Trefl Sopot, Energa Czarni Słupsk, AZS Koszalin i Polpharma Starogard Gdański. Reklama informuje, że mecze są transmitowane w TVP Sport oraz serwisie sport.tvp.pl.
Akcja - zaplanowana na dwa tygodnie - obejmuje 120 billboardów na nośnikach firmy Ströer w całej Polsce.
Plakat zaprojektował Jakub Bereźnicki.
Outdoor i ambient media
Dołącz do dyskusji: „Kto sięgnie po mistrzostwo?” - Tauron Basket Liga reklamowana na outdoorze