Krzysztof Ibisz ujawnia swój wiek w reklamach Vision Express (wideo)
Ruszyła nowa odsłona promocji salonów optycznych Vision Express pod hasłem „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł”. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem prezentera Telewizji Polsat Krzysztofa Ibisza przygotowana przez firmy marketingowe Walk i MullenLowe Mediahub.
W ramach promocji „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł” przy zakupie okularów korekcyjnych klienci otrzymują zniżkę wynoszącą tyle zł, ile mają lat. Dodatkowo doliczany jest do tego rabat 100 zł. Taka oferta dotyczy okularów korekcyjnych za minimum 370 zł oraz okularów progresywnych za minimum 800 zł.
Głównym bohaterem kampanii reklamującej tę promocję jest prezenter Telewizji Polsat Krzysztof Ibisz. W reklamach sprawdza u klientów Vision Express, na ile lat wygląda w różnych okularach.
W ostatnim okresie Krzysztof Ibisz występował w reklamach Cyfrowego Polsatu. Natomiast sześć lat temu promował szampon przeciwłupieżowy head&shoulders.
Akcja reklamująca Vision Express obejmują telewizję (m.in. TVN, Polsatu, TVP1, TVP2), radio, internet, prasę oraz BTL.
Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej, nadzór nad produkcją spotów telewizyjnych i radiowych oraz działania BTL odpowiada agencja Walk Creative, za komunikację w mediach społecznościowych - Walk Digital, za obsługę public relations - Walk PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Ibisz ujawnia swój wiek w reklamach Vision Express (wideo)