Krystyna Loska ostrzega klientów Orange przed nieuczciwymi handlowcami
Orange Polska rozpoczął kampanię reklamową, w której przestrzega swoich klientów przed nieuczciwymi przedstawicielami handlowymi innych firm telekomunikacyjnych podszywającymi się pod tego operatora. Twarzą akcji jest była prezenterka telewizyjna Krystyna Loska.
Kampania jest skierowana przede wszystkim to osób starszych. To one najczęściej są ofiarami nieuczciwych handlowców, którzy podszywając się pod przedstawicieli Orange, uzyskują (telefonicznie lub podczas odwiedzin w domu) od klientów podpisane nowej umowy na telefon stacjonarny ze zmianą planu telefonicznego. Wbrew zapewnieniom oznacza to zmianę operatora i zerwanie aktualnej umowy.
Pierwszy raz taką kampanię Orange przeprowadził latem 2012 roku, niedługo po tym jak definitywnie zrezygnował z marki Telekomunikacja Polska (zobacz szczegóły).
Obecna akcja reklamowa obejmuje radio (spoty m.in. w RMF FM, Radiu ZET i Jedynce, sponsoring słuchowiska „Matysiakowie” w Jedynce), prasę (wybrane dzienniki i magazyny) oraz materiały BTL (dostępne m.in. w przychodniach).
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Krystyna Loska ostrzega klientów Orange przed nieuczciwymi handlowcami
Kanałów masa, ale tych ciepłych zapowiedzi na pewno mi nie zastąpi anonimowy głos na tle napisów kończącego się programu czy filmu. No cóż. Szkoda ... A Pani Krystyna jak zawsze doskonała :)