SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oromed zatrudnił kierownika e-Commerce

Do zespołu Oromed, producenta sprzętu medycznego dołączył Sebastian Umiński, obejmując stanowisko kierownika e-Commerce i nadzór nad lokalną i międzynarodową sprzedażą e-commerce na portfolio produktów medycznych, konsumenckich i suplementów diety. 

Sebastian Umiński Sebastian Umiński

Do jego zadań należy rozwijanie zespołu e-Commerce, maksymalizacja sprzedaży w DTC oraz na marketplace’ach (europejskie sklepy Amazon, Allegro), e-aptekach i sklepach online sieci wielkopowierzchniowych.

Sebastian Umiński to manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu i e-commerce, zarządzaniu międzynarodowymi kampaniami i tworzeniu międzynarodowych struktur marketingu i sprzedaży. W ostatnich latach zarządzał europejskim zespołem E-merchandising, a następnie pełnił funkcję global marketing director Brand New Galaxy (obecnie Assembly Digital Commerce). Wcześniej współtworzył hub CEEMEA i zarządzał kampaniami digital i e-commerce w całym regionie EMEA w 3M, rozwijał telemedyczny startup HomeDoctor oraz pracował z międzynarodowymi markami w sieciowych agencjach MRM Worldwide, Ogilvy i Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.

– Zespół Oromed to już 20 lat doświadczenia w produkcji, dystrybucji i sprzedaży. Nadszedł czas na mocną ekspansję marki, którą zbudowaliśmy i zwielokrotnienie naszej sprzedaży w kolejnych platformach sprzedaży. Inwestycja w rozwój zespołu i seniorska ekspertyza e-commerce wyznacza nowy rozdział w budowaniu naszej silnej pozycji rynkowej i międzynarodowej sprzedaży – podsumowuje Artur Szymanek, Prezes Zarządu Oromed.

Dołącz do dyskusji: Oromed zatrudnił kierownika e-Commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl