Oromed zatrudnił kierownika e-Commerce
Do zespołu Oromed, producenta sprzętu medycznego dołączył Sebastian Umiński, obejmując stanowisko kierownika e-Commerce i nadzór nad lokalną i międzynarodową sprzedażą e-commerce na portfolio produktów medycznych, konsumenckich i suplementów diety.

Do jego zadań należy rozwijanie zespołu e-Commerce, maksymalizacja sprzedaży w DTC oraz na marketplace’ach (europejskie sklepy Amazon, Allegro), e-aptekach i sklepach online sieci wielkopowierzchniowych.
Sebastian Umiński to manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu i e-commerce, zarządzaniu międzynarodowymi kampaniami i tworzeniu międzynarodowych struktur marketingu i sprzedaży. W ostatnich latach zarządzał europejskim zespołem E-merchandising, a następnie pełnił funkcję global marketing director Brand New Galaxy (obecnie Assembly Digital Commerce). Wcześniej współtworzył hub CEEMEA i zarządzał kampaniami digital i e-commerce w całym regionie EMEA w 3M, rozwijał telemedyczny startup HomeDoctor oraz pracował z międzynarodowymi markami w sieciowych agencjach MRM Worldwide, Ogilvy i Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.
– Zespół Oromed to już 20 lat doświadczenia w produkcji, dystrybucji i sprzedaży. Nadszedł czas na mocną ekspansję marki, którą zbudowaliśmy i zwielokrotnienie naszej sprzedaży w kolejnych platformach sprzedaży. Inwestycja w rozwój zespołu i seniorska ekspertyza e-commerce wyznacza nowy rozdział w budowaniu naszej silnej pozycji rynkowej i międzynarodowej sprzedaży – podsumowuje Artur Szymanek, Prezes Zarządu Oromed.
Dołącz do dyskusji: Oromed zatrudnił kierownika e-Commerce