Kosmiczny świat Mlekolandii
Euro RSCG Warsaw dla Mlekołaków
Najnowszy film reklamowy przygotowany przez agencję Euro RSCG Warsaw dla marki płatków śniadaniowych Mlekołaki, to pełna przygód wyprawa w kosmiczny świat Mlekolandii.
W kosmicznych przygodach w Mlekolandii Mlekołakom towarzyszy chłopiec – amator Mlekołaków. Chłopiec wie, że do przygód w Mlekolandii należy się specjalnie przygotować dlatego zasiada do śniadania już gotowy do podróży i przebrany w swój kosmiczny strój kosmonauty. Chłopiec wie, że śniadanie z Mlekołakami to obietnica kosmicznej przygody, do której trzeba się dobrze przygotować.
Pomysł i realizacja reklamy zostały przygotowane specjalnie z myślą o najmłodszych odbiorcach. W porównaniu ze znanymi do tej pory Mlekołakami, marka przeszła poważne zmiany wizerunkowe. Mlekołaki zamieszkały na mlekołakowej planecie i stworzyły kolorową, sympatyczną, korzystającą z najnowszych technologii społeczność. Mlekołaki mają wroga, którym jest złośliwy i niesympatyczny Hiron. Hiron ze swoją armią próbuje zaatakować Mlekolandię i wykraść Mlekołakom ich płatki. Jednak Mlekołaki mają przygotowaną przeciwko Hironowi tajną broń. Są to czekoladowe rakiety – Choco Rockets oraz cynamonowe gwiazdki – Cini Stars, czyli najnowsze kształty i warianty smakowe płatków śniadaniowych.
Kampania od 7 października obecna jest w Polsacie, TVP, Fox Kids, Cartoon Network i Mini Max. Producentem Mlekołaków jest Maspex Wadowice. Dyrektorem kreatywnym pracującym przy kampanii jest Jacek Maciejewski, natomiast dyrektorem artystycznym Sylwia Rękawek i Mariusz Brochacki.
Za planowanie i kupno mediów odpowiada Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Kosmiczny świat Mlekolandii