Koral startuje z telewizyjną kampanią reklamową (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa lodów Koral oraz marki premium Grand Gold. Działania przygotowały Koral, Film Grupa i Veneo.
Nowa kampania obejmuje dwa 30-sekundowe spoty reklamowe. Pierwszy z nich, promujący lody marki Koral, przedstawia beztroskie wakacje nad morzem, w gronie przyjaciół i znajomych. W tle słychać radosną muzykę, a bohaterami są głównie młodzi ludzi.
Drugi spot, reklamujący markę premium Grand Gold, konwencją nawiązuje do szpiegowskich filmów o Jamesie Bondzie. Główną bohaterką jest młoda, piękna kobieta. Reklama promuje trzy nowe smaki lodów - Mint, Orange i Coconut.
Oba spoty emitowane będą w TVP do czerwca. Emisja obejmuje także sponsoring prognozy pogody w głównym wydaniu "Wiadomości" oraz po "Teleexpresie". Reklamy dodatkowo będą pokazywane w Multikinie, sieci kin niezależnych na terenie całego kraju. Uzupełnienie działań stanowią kampania w internecie oraz radiu.
Oprócz reklam, Koral przygotował konkurs dla konsumentów "Grand Błogie chwile", w którym do wygrania będzie 500 nagród, w tym wycieczki na Gran Canaria. W jury konkursu znajdzie się m.in. blogerka kulinarna Sylwia Ładyga. Konkurs wsparty będzie m.in. spotem konkursowym lodów Grand, materiałami POS, reklamą w serwisach Interia.pl, Plejada.pl, YouTube, Google i serwisach społecznościowych.
Koncepcję kreatywną opracował dział marketingu Koral wraz ze studiem Film Grupa. Za zakup mediów odpowiada PPL Koral. Organizatorem konkursu, autorem spotu konkursowego lodów Grand oraz obsługą działań w internecie jest agencja Veneo.
Dołącz do dyskusji: Koral startuje z telewizyjną kampanią reklamową (wideo)