Konkurs Media Trendy 2007
Od poniedziałku można zgłaszać projekty do nowej edycji konkursu Media Trendy.
Propozycje projektów dotyczących innowacji w planowaniu mass mediów oraz innowacji w mediach można nadsyłać do 16 lutego, do godziny 17:00. Finał konkursu Media Trendy 2007 odbędzie się 19 marca br.
Wyłącznym organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR), a nad jego przebiegiem czuwa PriceWaterhouseCoopers. W tegorocznej edycji zmienione zostały zasady. Po raz pierwszy w części dotyczącej innowacji w mass mediach zlikwidowano podział kategorii na media ogólnopolskie i regionalne. Media regionalne i lokalne rywalizować będą razem z mediami ogólnopolskimi w pięciu kategoriach:
Autopromocja i promocja medium
Niekonwencjonalne wykorzystanie medium
Innowacyjna zmiana
Marketing społeczny
Debiut roku
W części konkursu dotyczącej innowacji w planowaniu mediów projekty mogą być zgłaszane
w dziewięciu kategoriach:
Innowacyjne wykorzystanie mixu mediów
Innowacyjne wykorzystanie telewizji
Innowacyjne wykorzystanie radia
Innowacyjne wykorzystanie kina
Innowacyjne wykorzystanie prasy
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej
Innowacyjny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów
Przyznane zostaną również nagrody specjalne:
Człowiek mediów
Medium roku
Wydarzenie roku
Dodatkowo może zostać przyznana nagroda GRAND PRIX MEDIA TRENDY. Jest to nagroda dla najlepszej zgłoszonej pracy do konkursu. Jury może, ale nie musi przyznać GRAND PRIX. Jury może nagrodzić dowolną, zgłoszoną pracę, niezależnie od kategorii w której została zgłoszona.
„Konkurs jest doskonałą platformą do wymiany informacji dla wszystkich którzy chcą dotrzeć ze swoim przekazem do jak najlepiej dobranej grupy odbiorców. Udział w konkursie zapewnia precyzyjne dotarcie do osób, które podejmują decyzje o doborze mediów i wykorzystaniu wszelkich innowacji. Działy marketingu mediów będą miały okazję, aby zaprezentować domom mediowym swoje najnowsze oferty. Domy mediowe będą mogły pochwalić się najbardziej innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie planowania mediów. Potencjalni klienci domów mediowych uzyskają łatwy dostęp do przeglądu wszystkich propozycji dostępnych na rynku” – podkreśla Paweł Tyszkiewicz Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce. „Jest to też wyjątkowa okazja, umożliwiająca wszystkim zainteresowanym zapoznanie się z tym co ciekawego wydarzyło się w mediach i na co warto zwrócić uwagę”.
Partnerami Media Trendów 2007 są organizacje branżowe: Komitet Badań Radiowych, Interactive Advertising Bureau i Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych po raz pierwszy jest wyłącznym organizatorem konkursu Media Trendy 2007. Jest to jeden z trzech konkursów Stowarzyszenia promujący innowacyjność w mass mediach i w planowaniu mediów. Pozostałe konkursy SAR to: EFFIE (konkurs efektywności w reklamie) i KTR (konkurs Klubu Twórców Reklamy).
Dołącz do dyskusji: Konkurs Media Trendy 2007