Radio ZET z majową akcją „Daję słowo”
W poniedziałek, 2 maja w Radiu ZET rozpoczyna się zabawa antenowa „Daję słowo”, w której słuchacze codziennie będą wygrywać gotówkę. Akcję wspiera kampania outdoorowa w największych polskich miastach.
W trakcie trwania majowej zabawy w wybranych pasmach prowadzący będą ogłaszać konkursowe słowa. Zadaniem słuchaczy będzie wychwycenie chwili, w której podane słowo pojawi się na antenie w abstrakcyjnym, niepasującym kontekście i jak najszybsze połączenie się ze studiem Radia ZET. Ten, kto dodzwoni się jako pierwszy i poprawnie poda słowo konkursowe, wygra nagrodę w wysokości 1 tys. złotych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Codziennie przewidziano kilka rund zabawy. Łączna pula nagród w akcji „Daję słowo” wynosi blisko 70 tys. zł.
Akcja wsparta kampanią reklamową
Majowej zabawie Radia ZET towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem „Daję słowo, wygrasz 1000 ZETA”, w której wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej w kilkunastu miastach Polski, w tym m.in.: Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Łodzi czy Aglomeracji Śląskiej.
Stacja promuje akcję również we własnych internetowych kanałach komunikacyjnych. Kampanię przygotował zespół działu komunikacji i social mediów Grupy Eurozet. Media zaplanowano we współpracy z agencją Zenith.
Dołącz do dyskusji: Radio ZET z majową akcją „Daję słowo”