Komputronik wzmacnia strategię omnichannel
Firma Komputronik stawia na dalsze wzmacnianie strategii omnichannel, dlatego wprowadza zmiany w strukturze zarządzania. Marcin Mordak, Radosław Olejniczak i Karolina Pietz-Drapińska objęli nowe stanowiska.
Komputronik zintegrował działy sprzedaży internetowej, stacjonarnej, centrum obsługi klienta oraz marketingu i rozwoju cyfrowego. Chodzi o usprawnienie procesu sprzedaży w ramach wielokanałowej strategii, która ma lepiej odpowiadać na zmieniające się oczekiwania klientów.
Powstał nowy pion Omnichannel, na czele którego stanęło trzech doświadczonych menedżerów. Marcin Mordak, dotychczasowy dyrektor sieci sprzedaży, został dyrektorem sprzedaży omnichannel. Odpowiada za całą sprzedaż oraz usługi w tej strukturze.
Radosław Olejniczak, jako dyrektor zakupów i handlu, teraz dodatkowo nadzoruje też sprzedaż na marketplace’ach, a Karolina Pietz-Drapińska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu & digital development, łącząc zespoły e-commerce i marketingu.
Dołącz do dyskusji: Komputronik wzmacnia strategię omnichannel