Komfort na wiosnę reklamuje „nowości w parach” (wideo)
W nowej kampanii sieć sklepów Komfort pod hasłem „Nowości w parach” reklamuje promocyjne zestawy produktów. Akcję dział marketingu firmy przygotował i realizuje wspólnie z domem mediowym Starlink.
W kampanii prezentowane są dwa główne zestawy produktów: „para na start”, czyli dywan Diamond od 119 zł oraz panel Dąb Colmar za 21,90 zł/mkw, oraz „para na zawsze”, czyli dywan Corsica i panel Dąb Cortina.
Informujące o tym spoty telewizyjne są utrzymane w stylistyce znanej z poprzednich kampanii Komfortu: sprzedawca wyjaśnia zaintrygowanej klientce przyczyny nietypowego zachowania osób przeglądających nową ofertę.
Akcja reklamowa startuje 6 marca. Oprócz telewizji (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, stacje tematyczne) obejmuje radio (Radio Zet, RMF FM) oraz punkty sprzedaży.
Reklamy we własnym zakresie przygotował dział marketingu sklepów Komfort, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Komfort na wiosnę reklamuje „nowości w parach” (wideo)