Kolejny kanał Discovery z reklamami
Na antenie lifestylowej stacji Discovery Travel & Living od 15września br pojawią się bloki reklamowe. Stanie się to możliwedzięki uruchomienia tego dnia wersji kanału dedykowanej wyłączniena polski rynek.
Obecnie bowiem w Polsce oglądać można tą samą wersjęDiscovery Travel & Living, co w kilku innychkrajach Europy, i do niej dodawana jest polska ścieżka językowa.Dzięki wprowadzeniu wersji przeznaczonej tylko na polski rynek,poza umieszczeniem w stacji reklam, będzie można utworzyć oddzielnąramówkę dla naszego kraju. Ma ona ruszyć na początku 2010 roku. Wofercie reklamowej kanału poza klasyczną możliwością emisji spotówznajdą się także rozwiązania niestandardowe (m.in. sponsoringprogramów, winiety programowe i komercyjne).
Przypomnijmy, że Discovery Travel & Living został pod koniecmaja br. odświeżony - stacja otrzymała nowe logo, oprawę graficzną,zmieniła się także jej oferta programowa, która jest już wyłącznieadresowana do kobiet. Jak podaje nadawca, w wyniku tych zmian, wokresie od czerwca do sierpnia br. widownia kanału w grupie kobietw wieku 25-49 wzrosła o 171 proc. (dane AGB Nielsen Media Researchdla panelu kablowo-satelitarnego).
Obecnie lokalne wersje dla Polski mają cztery stacjenależące do spółki Discovery Networks Central Europe: DiscoveryChannel, Animal Planet, Discovery World i DiscoveryScience. Poza tym w portfolio nadawcy jest też kanałDiscovery Historia, który został stworzony specjalnie na polskirynek. Na razie nie nadaje reklam, ale ma w ofercie niestandardowerozwiązania reklamowe. Od października ma on zmienić antenową ilogo (zniknie z niego logotyp stacji TVN, która do maja byławspółwłaścicielem stacji).
Dołącz do dyskusji: Kolejny kanał Discovery z reklamami