Škoda promuje w digitalu i radiu ofertę modeli z napędem na cztery koła
Škoda ruszyła z kampanią reklamową samochodów z napędem 4x4. Działania prowadzone są pod hasłem "Dla Ciebie liczy się droga. Dla nas - żebyś dojechał bezpiecznie".
Działania reklamowe obejmują radio oraz internet, a potrwają do końca kwietnia.
Marka chce podkreślić, że , że samochody znajdujące się w jej portfolio wyposażone w napęd na wszystkie cztery koła, zapewniając bezpieczeństwo i przyjemność jazdy. Są to m.in modele Octavia Scout i Škoda Superb.
Za kreację kampanii odpowiada Isobar Polska, za planowanie i zakup mediów - PHD Media Direction.
Ostatnią kampanię reklamową Škody, promującą noworoczną wyprzedaż modeli z rocznika 2017, przygotowały Isobar Polska, Papaya Films oraz PHD Rocket.
Dołącz do dyskusji: Škoda promuje w digitalu i radiu ofertę modeli z napędem na cztery koła