Adam Kornacki w kampanii Škody Octavii
Rozpoczęła się kampania marketingowa nowej wersji samochodu Škoda Octavia. W akcji bierze udział dziennikarz motoryzacyjny Adam Kornacki, związany m.in. z TVN Turbo. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Golden Submarine, PHD Rocket i Isobar Group.
W kampanii z udziałem Adama Kornackiego prezentowany jest samochód Škoda Octavia z silnikiem 1.0 TSI nowej generacji. Materiały wideo podkreślają zalety korzystania z tego auta, takie jak radość z jazdy, oszczędność i elastyczność wynikające m.in. z turbodoładowanych jednostek benzynowych wykorzystywanych do napędzania samochodów marki Škoda.
W materiałach Adam Kornacki jako niezależny ekspert prowadzi testy Škody Octavii - pyta, wprowadza i podsumowuje opinie trojga użytkowników.
Adam Kornacki jest dziennikarzem motoryzacyjnym, od wielu lat jest związany z TVN Trubo. Dwa lata temu wystąpił w kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Avivę.
Akcja reklamująca Škodę Octavię obejmuje przede wszystkim internet, potrwa do końca października.
Treści do kampanii przygotowała się agencja Golden Submarine, działania w social media realizuje Isobar Group, a za zakup mediów odpowiada PHD Rocket.
Dołącz do dyskusji: Adam Kornacki w kampanii Škody Octavii