SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kocham Cię Polsko!” straciło widzów, ale nadal lideruje

Nadawane w TVP 2 widowisko „Kocham Cię Polsko!” miało wiosną br. mniej widzów niż rok wcześniej, ale nadal w czasie emisji programu Dwójka była liderem rynku. Wpływy reklamowe show wyniosły 9 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzecią edycję „Kocham Cię Polsko!”, nadawaną od marca do czerwca br. oglądało w Dwójce 3,04 mln widzów, a udział kanału w czasie nadawania serialu wyniósł w 4+ 22,21 proc., a w 16-49 – 18,20 proc. Wiosną 2009 roku program śledziło 3,14 mln osób, a udział TVP 2 w czasie jego emisji ukształtował się na poziomie 22,46 proc. w 4+ i 20 proc. w 16-49.

W czasie emisji widowiska (piątki o 21.15) TVP 2 była liderem rynku, wyprzedzając swoich głównych konkurentów. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 18,04 proc. zajęła telewizja TVN, emitująca w tym czasie filmy fabularne. Dalej znalazły się: TVP 1 (14,48 proc.; „Śpiewaj i walcz”, filmy) i Polsat (12,84 proc.; gł. filmy).

Z danych telemetrycznych wynika, że „Kocham Cię Polsko!” najchętniej oglądały kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby bez matury. Przychody reklamowe z trzeciej edycji show wyniosły 8,7 mln zł, podczas gdy rok temu program zarobił 2 mln zł mniej, ale tamta edycja miała o jeden odcinek mniej (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Kocham Cię Polsko" to program, w którym drużyny złożone z gwiazd rywalizują ze sobą w różnych zagadkach związanych z wiedzą na temat naszego kraju. Produkowany jest przez Rochstar na licencji formatu "I love my country". Na razie nie ma ostatecznej decyzji, czy show znajdzie się w jesiennej ramówce stacji.


Widownia „Kocham Cię Polsko!” odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
05-03-2010 2 925 892 20,83% 16,92%
12-03-2010 2 993 603 21,57% 17,18%
19-03-2010 2 842 790 21,21% 16,12%
26-03-2010 3 091 596 23,15% 19,09%
03-04-2010 2 581 504 18,03% 16,35%
09-04-2010 3 352 296 23,97% 18,37%
23-04-2010 2 973 309 21,80% 17,91%
30-04-2010 3 151 459 23,89% 21,64%
07-05-2010 3 137 527 22,00% 17,07%
14-05-2010 3 231 327 23,63% 17,59%
21-05-2010 2 996 320 22,31% 20,70%
28-05-2010 2 885 421 21,64% 18,47%
04-06-2010 3 355 576 25,20% 19,67%
  3 038 487 22,21% 18,20%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu 

  Wszyscy 4+  
Stacja AMR AMR % SHR %
TVP 2 – Kocham Cię Polsko! 3 038 487 8,45% 22,21%
TVN 2 467 618 6,86% 18,04%
TVP 1 1 981 330 5,51% 14,48%
Polsat 1 757 034 4,89% 12,84%


Profil widowni widowiska 

 WIRTUALNEMEDIA.PL ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 33,85% 70
  Kobiety 66,15% 128
Wiek  4-9 1,35% 23
   10-15 3,65% 52
  16 - 19 3,10% 54
  20 - 24 3,78% 46
  25 - 29 4,52% 51
  30 - 34 7,68% 94
  35 - 39 5,38% 76
  40 - 44 5,86% 91
  45 - 49 7,16% 101
  50 - 54 10,29% 125
  55 - 59 11,56% 152
  60+ 35,67% 183
Wlk. miasta Wieś 42,39% 109
  < 50 tys. 24,13% 100
  50-100 tys. 9,85% 115
  100-200 tys. 6,41% 80
  > 200 tys. 17,22% 85
Zawód Top management 5,01% 65
  Pracownicy średniego szczebla 13,68% 94
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,02% 94
  Emeryci 44,06% 177
  Inni 18,22% 56
Wykształcenie Podstawowe 56,28% 122
  Średnie 28,55% 96
  Wyższe 10,16% 89
  Inne 5,00% 39


 

Dołącz do dyskusji: „Kocham Cię Polsko!” straciło widzów, ale nadal lideruje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl