SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kocham Cię Polsko!” straciło widzów, ale nadal lideruje

Nadawane w TVP 2 widowisko „Kocham Cię Polsko!” miało wiosną br. mniej widzów niż rok wcześniej, ale nadal w czasie emisji programu Dwójka była liderem rynku. Wpływy reklamowe show wyniosły 9 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzecią edycję „Kocham Cię Polsko!”, nadawaną od marca do czerwca br. oglądało w Dwójce 3,04 mln widzów, a udział kanału w czasie nadawania serialu wyniósł w 4+ 22,21 proc., a w 16-49 – 18,20 proc. Wiosną 2009 roku program śledziło 3,14 mln osób, a udział TVP 2 w czasie jego emisji ukształtował się na poziomie 22,46 proc. w 4+ i 20 proc. w 16-49.

W czasie emisji widowiska (piątki o 21.15) TVP 2 była liderem rynku, wyprzedzając swoich głównych konkurentów. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 18,04 proc. zajęła telewizja TVN, emitująca w tym czasie filmy fabularne. Dalej znalazły się: TVP 1 (14,48 proc.; „Śpiewaj i walcz”, filmy) i Polsat (12,84 proc.; gł. filmy).

Z danych telemetrycznych wynika, że „Kocham Cię Polsko!” najchętniej oglądały kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby bez matury. Przychody reklamowe z trzeciej edycji show wyniosły 8,7 mln zł, podczas gdy rok temu program zarobił 2 mln zł mniej, ale tamta edycja miała o jeden odcinek mniej (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Kocham Cię Polsko" to program, w którym drużyny złożone z gwiazd rywalizują ze sobą w różnych zagadkach związanych z wiedzą na temat naszego kraju. Produkowany jest przez Rochstar na licencji formatu "I love my country". Na razie nie ma ostatecznej decyzji, czy show znajdzie się w jesiennej ramówce stacji.


Widownia „Kocham Cię Polsko!” odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
05-03-20102 925 89220,83%16,92%
12-03-20102 993 60321,57%17,18%
19-03-20102 842 79021,21%16,12%
26-03-20103 091 59623,15%19,09%
03-04-20102 581 50418,03%16,35%
09-04-20103 352 29623,97%18,37%
23-04-20102 973 30921,80%17,91%
30-04-20103 151 45923,89%21,64%
07-05-20103 137 52722,00%17,07%
14-05-20103 231 32723,63%17,59%
21-05-20102 996 32022,31%20,70%
28-05-20102 885 42121,64%18,47%
04-06-20103 355 57625,20%19,67%
 3 038 48722,21%18,20%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu 

 Wszyscy 4+ 
StacjaAMRAMR %SHR %
TVP 2 – Kocham Cię Polsko!3 038 4878,45%22,21%
TVN2 467 6186,86%18,04%
TVP 11 981 3305,51%14,48%
Polsat1 757 0344,89%12,84%


Profil widowni widowiska 

 WIRTUALNEMEDIA.PLADH %AFF
PłećMężczyźni33,85%70
 Kobiety66,15%128
Wiek 4-91,35%23
  10-153,65%52
 16 - 193,10%54
 20 - 243,78%46
 25 - 294,52%51
 30 - 347,68%94
 35 - 395,38%76
 40 - 445,86%91
 45 - 497,16%101
 50 - 5410,29%125
 55 - 5911,56%152
 60+35,67%183
Wlk. miastaWieś42,39%109
 < 50 tys.24,13%100
 50-100 tys.9,85%115
 100-200 tys.6,41%80
 > 200 tys.17,22%85
ZawódTop management5,01%65
 Pracownicy średniego szczebla13,68%94
 Pracownicy fizyczni i rolnicy19,02%94
 Emeryci44,06%177
 Inni18,22%56
WykształceniePodstawowe56,28%122
 Średnie28,55%96
 Wyższe10,16%89
 Inne5,00%39


 

Dołącz do dyskusji: „Kocham Cię Polsko!” straciło widzów, ale nadal lideruje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl