Duże zmiany w Rochstarze. Nowy dyrektor zarządzający opowiada o planach firmy
Andrzej Mytych został dyrektorem zarządzającym i wiceprezesem firmy producenckiej Rochstar - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rochstar stawia teraz na własne formaty, zaczął produkować dla platform streamingowych i przeprowadził się też do nowej siedziby.
Rochstar to producent m.in. kultowych formatów z serii „The Voice”. Jesienią br. TVP2 emitowała 14. sezon „The Voice of Poland”, a już w styczniu ruszy kolejny sezon „The Voice Senior”. Potem widzowie Dwójki zobaczą „The Voice Kids”. W styczniu ruszy też drugi sezon „Królowej przetrwania”, realizowanej przez Rochstar dla TVN7 i serwisu Max.
- Koncentrujemy się nie tylko na telewizji, ale mocno także na streamingu. Internet to przyszłość i chcemy o nią zadbać, ale nie zapominamy o stacjach telewizyjnych, które są dla nas kluczowymi klientami i wspaniałymi partnerami biznesowymi - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andrzej Mytych, dyrektor zarządzający Rochstaru. Jest on też wiceprezesem zarządu, w którym zasiadają prezes Rinke Rooyens i Dobrosława Snarska odpowiedzialna za finanse.
“Rap Generation” wśród własnych formatów Rochstaru
Rochstar chce postawić też na kreowanie własnych formatów. - Rozbudowaliśmy zespół kreacji i developmentu. Nie jest to łatwa działalność, ale udało nam się wykreować format „Rap Generation”, który w przyszłym roku trafi do serwisu Prime Video. To połączenie programu z gatunku shiny-floor show z formatem reality-show - tłumaczy Mytych.
Nowa, ośmioodcinkowa produkcja zaprezentuje najlepszych młodych, aspirujących raperów w kraju - jeden z nich będzie miał szansę na zdobycie sławy. Uczestnicy będą razem mieszkać i trenować pod okiem profesjonalistów, by w finale zawalczyć o główną nagrodę - kontrakt płytowy z Warner Music Poland. W jury „Rap Generation” zasiedli Pezet, Young Leosia i Malik Montana.
- „Rap Generation” był realizowany w dość niesamowity sposób. Myślę, że wygląd studia i zastosowane w nim efekty specjalne zaskoczą widzów i sprawią, że będzie to wyjątkowa produkcja – mówi Andrzej Mytych.
Kolejną działalnością, w którą planuje wejść Rochstar, będą produkcje fabularne. - Seriale i filmy to przyszłość, dlatego będziemy chcieli też się skupić na formatach scripted – mówi wiceprezes Rochstaru. W przeszłości spółka snuła plany realizacji serialu autobiograficznego o Maryli Rodowicz, ale nie udało się tego zrealizować.
Rochstar w nowej siedzibie
Firma po latach wyprowadziła się z budynku ATM Studio i wynajęła willę na warszawskim Wawrze. - W nowej siedzibie mamy pełną infrastrukturę do działania. Dysponujemy montażownią i studiem, mamy nawet kort tenisowy – opowiada Mytych.
Rochstar wzmocnił też zespół. Jak już informowaliśmy, do firmy Rinke Rooyensa z Endemol Shine Polska przeszedł Maciej Cichewicz, który objął stanowisko directora of sales and branded content. Zajmuje się sprzedażą nowych formatów w stacjach telewizyjnych i platformach streamingowych, a także rozwijaniem projektów branded content we współpracy z markami.
Andrzej Mytych ostatnio pracował jako dyrektor marketingu i członek zarządu firmy Yope. Wcześniej był szefem komunikacji i członkiem zarządu Avon Cosmetics Polska. W przeszłości przez 10 lat był związany z firmą ubezpieczeniową Aviva, m.in. jako dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej czy szef brandu Aviva.
Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w Rochstarze. Nowy dyrektor zarządzający opowiada o planach firmy