„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży po I półroczu. „Cała Ty” z największym spadkiem
W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 347 506 egz. W porównaniu do I półrocza 2014 roku zmniejszyła się ona o 6,70 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 318 974 egz., po jednak spadku o 2,29 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda), który rok wcześniej był drugi. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,57 proc. do 298 580 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 20,36 proc., odnotowała „Cała Ty” (Phoenix Press), która spadła z miejsca szóstego na siódme. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w I półroczu br. wyniosła 126 734 egz.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 453 167 | 347 506 | 347 506 | 449 880 | 372 458 | 372 458 |
Świat Kobiety | 443 520 | 318 974 | 318 974 | 438 237 | 326 454 | 326 454 |
Dobre Rady | 455 958 | 298 580 | 298 580 | 495 833 | 341 503 | 341 503 |
Poradnik Domowy | 383 322 | 267 137 | 267 137 | 419 401 | 308 631 | 308 448 |
Claudia | 318 212 | 180 982 | 180 982 | 375 102 | 211 717 | 211 533 |
Olivia | 220 948 | 131 423 | 131 423 | 229 125 | 141 880 | 141 880 |
Cała Ty | 228 805 | 126 734 | 126 734 | 337 416 | 159 127 | 159 127 |
W czerwcu 2015 roku liderem również była „Kobieta i Życie”, której sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszyła się o 2,23 proc. do 302 573 egz.
Drugie miejsce zajęły „Dobre Rady” (272 017 egz.; spadek o 9,82 proc), natomiast na ostatniej lokacie podium uplasował się „Świat Kobiety” (262 457 egz.; w dół o 8,07 proc.).
W tym ujęciu najwięcej straciła „Claudia” (Grupa Burda), która zajęła miejsce piąte - było to 16,32 proc. do 176 119 egz.
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 434 864 | 302 573 | 302 573 | 434 882 | 309 469 | 309 469 |
Dobre Rady | 436 700 | 272 017 | 272 017 | 470 000 | 301 651 | 301 651 |
Świat Kobiety | 421 939 | 262 457 | 262 457 | 429 864 | 285 491 | 285 491 |
Poradnik Domowy | 349 340 | 240 815 | 240 815 | 390 000 | 276 517 | 275 417 |
Claudia | 332 870 | 176 119 | 176 119 | 365 500 | 210 466 | 210 466 |
Olivia | 214 925 | 116 530 | 116 530 | 224 986 | 129 847 | 129 847 |
Cała Ty | 216 000 | 109 633 | 109 633 | 308 260 | 129 117 | 129 117 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży po I półroczu. „Cała Ty” z największym spadkiem