SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Claudia” ze sprzedażą niższą o 50 tys. egz.

W lutym 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, z kolei najwięcej straciła „Claudia”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2015 roku wyniosła 394 340 egz. W porównaniu do lutego 2014 roku zmniejszyła się ona o 6,59 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 359 920 egz., po wzroście o 11,44 proc. - największym w zestawieniu.

Ostatnia pozycja na podium należała do „Poradnika Domowego” (Edipresse Polska), który rok wcześniej był czwarty. Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 10,39 proc. do 307 908 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 21,64 proc., odnotowała „Claudia” (Grupa Burda), która zajęła miejsce piąte. Sprzedaż ogółem tego tytułu w lutym br. wyniosła 181 663 egz.

Wirtualnemedia.pl

luty

ZKDP

2015

2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

489 894

394 340

394 340

469 631

422 175

422 175

Świat Kobiety

469 951

359 920

359 920

409 957

322 984

322 984

Poradnik Domowy

407 040

307 908

307 908

393 390

278 915

278 915

Dobre Rady

463 000

301 828

301 828

500 000

369 368

369 368

Claudia

318 795

181 663

181 663

386 565

232 921

231 821

Cała Ty

235 829

136 792

136 792

347 000

163 225

163 225

Olivia

224 979

122 932

122 932

234 968

151 658

151 658

W lutym br. w porównaniu do stycznia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, pochwalić się mógł „Poradnik Domowy” - było to 16,84 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 13,72 proc., odnotowała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer).

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

luty

styczeń

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

489 894

394 340

394 340

434 414

361 240

361 240

Świat Kobiety

469 951

359 920

359 920

444 773

354 134

354 134

Poradnik Domowy

407 040

307 908

307 908

396 830

263 523

263 523

Dobre Rady

463 000

301 828

301 828

480 000

317 131

317 131

Claudia

318 795

181 663

181 663

314 238

195 595

195 595

Cała Ty

235 829

136 792

136 792

240 000

144 818

144 818

Olivia

224 979

122 932

122 932

224 957

142 477

142 477


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Claudia” ze sprzedażą niższą o 50 tys. egz.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl