"Klasa sama w sobie" w kampanii nowej Škody Octavia (wideo)
W telewizji, radiu, internecie, prasie i na outdoorze ruszyła kampania nowego modelu Škody Octavia. Akcję prowadzoną pod hasłem "Nowa Škoda Octavia - Klasa sama w sobie" przygotowała agencja Opcom.
Nowa Škoda Octavia to kolejny model przedstawiony w ramach całorocznej kampanii "Rok nowości Škody".
Kampania modelu "Nowa Škoda Octavia - Klasa sama w sobie" potrwa do końca maja br. Akcja obejmuje telewizję, radio, internet (dedykowana landing page), prasę i outdoor. W ramach działań przygotowany został spot do telewizji i internetu oraz kilka wersji billboardów sponsorskich.
Za strategię, koncepcję kreatywną kampanii i wszystkie materiały (w tym spot oraz reklamy radiowe) odpowiada agencja Opcom.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: "Klasa sama w sobie" w kampanii nowej Škody Octavia (wideo)