„Klan” liderem pasma. 2,7 mln widzów i 43,3 mln zł z reklam
„Klan” w zakończonym właśnie sezonie oglądało średnio 2,71 mln widzów. Telenowela dała TVP1 pozycję lidera rynku w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 43,3 mln zł.
Średnia widownia „Klanu” w okresie od 3 września ub.r. do 30 maja br. wyniosła 2,71 mln osób, a udział TVP1 ukształtował się na poziomie 23,11 proc. wśród wszystkich widzów oraz 15,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Telenowelę na antenie Jedynki oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 17.50 (od lutego br. o 17.55).
>>> Koniec „Wszystko przed nami”. Serial przegrał z konkurencją
TVP1 w czasie emisji produkcji była liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, nadający w tym paśmie „Dlaczego ja?” oraz „Pierwszą miłość”, co dało mu 18,13 proc. udziału. Trzecia była TVN („Julia”, „Ukryta prawda”, „Detektywi” i „Szpital”; 14,26 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. „Panorama”; 9,91 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 Jedynka zajęła drugą pozycję za Polsatem.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 - Klan | 2707324 | 23,11% | 15,42% |
Polsat | 2124569 | 18,13% | 22,93% |
TVN | 1671111 | 14,26% | 13,88% |
TVP2 | 1160576 | 9,91% | 7,21% |
Wpływy z reklam przy emisji właśnie zakończonego sezonu telenoweli wyniosły 43,3 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dołącz do dyskusji: „Klan” liderem pasma. 2,7 mln widzów i 43,3 mln zł z reklam