Kierunek Kreatywny autorem kampanii dla Ekoparku
Ruszyła kampania „Wysokie wymagania” krakowskiego dewelopera Ekopark. Kampania podejmuje temat wyboru mieszkania z szerokiej oferty marki. Strategia komunikacji została oparta o pokazanie dopasowania mieszkania do konkretnych wymogów dane klienta.

Kampania pokazuje, że proces wyboru mieszkania opiera się na osobistych, często bardzo specyficznych filtrach. Zamiast standardowego podejścia, które zazwyczaj koncentruje się na filtrowaniu ofert według podstawowych kryteriów, w kampanii pokazane są specyficzne sytuacje konkretnych klientów jak np. posiadanie psa czy dorastające dzieci, które chcą już same chodzić na plac zabaw. Korzystając z takich sytuacji, Ekopark obiecuje, że na każde “Wysokie wymagania” odpowie nie jednym, a wieloma ofertami zapewniając klientowi wybór.
Strategia komunikacji i pomysły na formaty przygotowane zostały przez agencję reklamową Kierunek Kreatywny. Kampania prowadzona w social media, OOH, oraz lokalnych rozgłośniach radiowych.
Dołącz do dyskusji: Kierunek Kreatywny autorem kampanii dla Ekoparku