„Kieruj się smakiem” w reklamie piwa Specjal (wideo)
Ruszyła pierwsza w telewizji kampania reklamowa piwa Specjal. Akcję pod hasłem „Specjal. Kieruj się smakiem” na zlecenie Grupy Żywiec przygotowały firmy Just i OMD Macroscope.
Głównym motywem telewizyjnego spotu piwa Specjal jest wieża, która wygląda i funkcjonuje jak latarnia morska. Taki przekaz – prezentujący również interesujące krajobrazy i ludzi – ma odzwierciedlać związek marki z północnym i północno-wschodnim regionem Polski. W reklamie znajduje się wiele odniesień do wartości bliskich brandowi, takich jak współpraca, bliskość, męskość i towarzyskość.
Spot jest emitowany w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Macroscope.
Dołącz do dyskusji: „Kieruj się smakiem” w reklamie piwa Specjal (wideo)