„Kawa na ławę” liderem cotygodniowych programów publicystycznych
Wśród programów publicystycznych, nadawanych raz w tygodniu w stacjach newsowych, największą popularnością cieszą się audycje kanału TVN24 - na czele z magazynem „Kawa na ławę” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od 1 września do 10 listopada br. „Kawę na ławę”, nadawaną w niedziele o godz. 10.45 na antenie TVN24, oglądało średnio 530 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajmuje emitowana w niedziele o 11.40 w TVN24 „Loża prasowa”, której średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 438 tys. osób (4,71 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez TVP Info w piątki o 20.10 program „Forum”. Gromadzi on 285 tys. widzów (1,88 proc. udziału).
W pierwszej piątce zestawienia znajdują się jeszcze takie programy jak: „Drugie śniadanie mistrzów” (emisja w soboty o 12.10 w TVN24; 260 tys. widzów; 4,56 proc. udziału) oraz „Piaskiem po oczach” (emisja w piątki o 20.00 w TVN24; 255 tys. widzów; 1,71 proc. udziału).
Najwyżej notowany program z Polsat News - nadawany w soboty o 19.30 magazyn „Premierzy” - znalazł się dopiero na miejscu 10. z widownią wynoszącą 100 tys. osób.
Średnia oglądalność cotygodniowych programów publicystycznych, pokazywanych przez stacje informacyjne, w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku |
Wszyscy 4+ |
|||
Tytuł |
Kanał |
Dzień i godz. emisji |
AMR |
SHR % |
KAWA NA ŁAWĘ |
TVN24 |
niedziela 10.45 |
529 805 |
6,21% |
LOŻA PRASOWA |
TVN24 |
niedziela 11.40 |
438 232 |
4,71% |
FORUM |
TVP Info |
piątek 20.10 |
284 941 |
1,88% |
DRUGIE ŚNIADANIE MISTRZÓW |
TVN24 |
sobota 12.10 |
259 707 |
4,56% |
PIASKIEM PO OCZACH |
TVN24 |
piątek 20.00 |
255 069 |
1,71% |
JAN POSPIESZALSKI BLIŻEJ |
TVP Info |
czwartek 22.30 |
220 441 |
2,41% |
BABILON |
TVN24 |
sobota 14.10 |
205 864 |
2,88% |
WORONICZA 17 |
TVP Info |
niedziela 10.10 |
164 819 |
2,01% |
KOD DOSTĘPU |
TVP Info |
piątek 21.15 |
153 600 |
1,05% |
PREMIERZY |
Polsat News |
sobota 19.30 |
100 212 |
0,72% |
KALKULATOR POLITYCZNY |
Polsat News |
niedziela 11.15 |
84 508 |
0,96% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należy do audycji „Kawa na ławę” (168 tys. widzów; 4,63 proc. udziału), a drugie miejsce zajmuje „Loża prasowa” (108 tys.; 2,77 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium sklasyfikowany został program „Drugie śniadanie mistrzów” (103 tys.: 4,31 proc.).
Średnia oglądalność cotygodniowych programów publicystycznych, pokazywanych przez stacje informacyjne, w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku |
Wszyscy 16-49 |
|||
Tytuł |
Kanał |
Dzień i godz. emisji |
AMR |
SHR % |
KAWA NA ŁAWĘ |
TVN24 |
niedziela 10.45 |
167 937 |
4,63% |
LOŻA PRASOWA |
TVN24 |
niedziela 11.40 |
107 982 |
2,77% |
DRUGIE ŚNIADANIE MISTRZÓW |
TVN24 |
sobota 12.10 |
103 016 |
4,31% |
BABILON |
TVN24 |
sobota 14.10 |
56 365 |
2,01% |
PIASKIEM PO OCZACH |
TVN24 |
piątek 20.00 |
37 622 |
0,66% |
JAN POSPIESZALSKI BLIŻEJ |
TVP Info |
czwartek 22.30 |
28 779 |
0,65% |
WORONICZA 17 |
TVP Info |
niedziela 10.10 |
28 203 |
0,81% |
KALKULATOR POLITYCZNY |
Polsat News |
niedziela 11.15 |
24 712 |
0,66% |
FORUM |
TVP Info |
piątek 20.10 |
20 161 |
0,34% |
KOD DOSTĘPU |
TVP Info |
piątek 21.15 |
18 580 |
0,30% |
PREMIERZY |
Polsat News |
sobota 19.30 |
15 165 |
0,28% |
W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności głównych cotygodniowych programów publicystycznych w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku, które oglądać można na antenie stacji informacyjnych (TVN24, TVP Info oraz Polsat News).
Dołącz do dyskusji: „Kawa na ławę” liderem cotygodniowych programów publicystycznych