"Smaki nostalgii" znów reklamuje Kaufland
Sieć handlowa Kaufland poszerza swoją kampanię „Smaki nostalgii” o nowe elementy: startuje kampania telewizyjna oraz konkurs w social mediach.

Spot telewizyjny Kauflandu został zrealizowany przez agencję Altavia Kamikaze + K2 we współpracy z agencją Ancymony. Altavia Kamikaze + K2 odpowiada też za strategię całej kampanii 360, wykorzystującą motyw nostalgii oraz kreacje i cały obszar digital / social media.
Kampania powstała w oparciu o nowe pozycjonowanie oraz podejście do marki jako „love brand”. Sieć akcją „Smak nostalgii w Kauflandzie”, zabiera klientów w beztroskie lata dziewięćdziesiąte. Odwołując się do pozytywnych emocji i skojarzeń, marka chce przyciągnąć różne pokolenia.
Obecna odsłona kampanii obejmuje ogólnodostępne kanały tv.
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: "Smaki nostalgii" znów reklamuje Kaufland