SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Pakosińska reklamuje UPC na Żądanie (wideo)

UPC rozpoczęła kampanię reklamową usługi VoD w związku z udostępnieniem w niej filmu „Giganci ze stali”. W akcji - przygotowanej przez firmy DraftFCB + Ad Fabrika, Lemon&Orange i MediaVest - występuje Katarzyna Pakosińska.

Kampania usługi UPC na Żądanie informuje, że obejmuje ona 3,6 tys. filmów i programów (a także 1,5 tys. darmowych), które można oglądać o dowolnej porze, po wciśnięciu przycisku „on demand” na pilocie. W reklamie prezentowany jest film „Giganci ze stali” z Hugh Jackmanem udostępniony właśnie w ramach tej usługi.

Twarzą kampanii jest Katarzyna Pakosińska, która od półtora roku reklamuje UPC. W nowym spocie występuje w charakterystycznej „podwójnej” roli rozsądnej brunetki i naiwnej blondynki. W takiej samej konwencji reklamuje od kilku tygodni pakiet internetowo-telewizyjno-telefoniczny UPC (obejrzyj ten spot).



Reklama UPC na Żądanie od 3 marca jest emitowana w kanałach TVN Turbo, TVN Style, TVN 7, Polsat Sport, Polsat 2, Polsat Sport Extra, TV4, TLC, Discovery, Discovery Science, Discovery World, Discovery History, Animal Planet i Discovery Investigation. Jej kreacją i realizacją zajęły się agencje DraftFCB + Ad Fabrika i Lemon&Orange, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy MediaVest. Ponadto w ramach akcji w serwisie upc.pl uruchomiono podstronę poświęconą „Gigantom ze stali”, na której oprócz informacji o filmie prowadzony jest związany z nim konkurs.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Pakosińska reklamuje UPC na Żądanie (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pamiętliwy
I pomyśleć, że Pakosińska zaczynała jako pogodynka w TVP2 ... tak, tak mało kto o tym pamieta ona też pewnie już nie :-)
odpowiedź
User
pamiętliwy
I pomyśleć, że Pakosińska zaczynała jako pogodynka w TVP2 ... tak, tak mało kto o tym pamieta ona też pewnie już nie :-)
odpowiedź
User
oszczędny
Na razie reklamy UPC raczej nie przynoszą spodziewanych efektów.Liczba klientów ich usług telewizyjnych powoli,ale stale maleje.Szkoda naprawdę kasy.
odpowiedź