Katarzyna Cichopek wprowadza do sprzedaży biżuterię własnej marki YA
Aktorka serialowa Katarzyna Cichopek wprowadza na rynek własną markę biżuterii YA. Za jej kreację i komunikację odpowiada SMI Agency.
Oferta biżuterii YA obejmuje cztery linie: podstawową, a także Więzi, Żywioły i Inicjał. To wisiorki, łańcuszki, zawieszki, medaliony, bransoletki, kolczyki, klipsy, chokery i naszyjniki w łącznie 60 wzorach.
Biżuteria jest produkowana w Polsce ze srebra próby 925 i pokryta 18 karatowym złotem lub srebrnym rodem.
Produkty YA można kupować w sklepie internetowy Yacichopek.pl. Klienci mają możliwość personalizacji biżuterii zarówno w postaci doboru poszczególnych liter, a także w postaci grawerunku, który można wykonać na większości zawieszek i charmsów. Grawerować można np. imię dziecka czy ukochanego/ukochanej albo inną, dowolną treść mieszczącą się na grawerowanym elemencie biżuterii
- Kolekcja YA to coś, co przez lata tliło się w moim sercu. To zbiór obserwacji kobiet, samej siebie i przemyśleń, które zmaterializowały się w pięknej formie i którymi pragnę się z Tobą podzielić - komentuje Katarzyna Cichopek.
- Moment, w którym znalazłam równowagę to moment przełomowy w moim życiu. Zrozumiałam, że moja siła drzemie we mnie. Niezależnie od tego, czy jestem mamą, niezależną kobietą, aktorką czy przyjaciółką moja siła to umiejętność znalezienia swoich YA. Kolekcja, która z marzenia przekształciła się w rzeczywistość, to kolekcja dla kobiet, które znalazły własne YA lub wciąż je poszukują. To kolekcja, dzięki której możesz wyrazić siebie i własne YA - zapewnia.
Za kreację oraz komunikację marki YA odpowiada agencja SMI Agency.
Katarzyna Cichopek dużą popularność zdobyła, grając przez dwie dekady w serialu „M jak miłość”. Wystąpiła też w kilku innych serialach i filmach oraz programach telewizyjnych.
Od początku września br. Cichopek wspólnie z Maciejem Kurzajewskim prowadzi „Pytanie na śniadanie” w TVP2.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Cichopek wprowadza do sprzedaży biżuterię własnej marki YA