Kancelaria premiera wybrała firmę do produkcji spotów promujących „piątkę Kaczyńskiego”
Produkcją spotów informacyjno-promocyjnych do zaplanowanej przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów kampanii promującej działania obecnego rządu zajmie się firma Elżbieta Tutka AV Production z Warszawy, która złożyła ofertę z najniższą ceną.
W przetargu Kancelarii Premiera dotyczącym wyboru firmy do produkcji spotów informacyjno-promocyjnych do kampanii promującej aktualne działania obecnego rządu rywalizowało dziesięć firm.
Były to World Media, Megaprojekt Bartosz Aninowski, Elżbieta Tutka AV Production , Mil-Bud, Masaporta, Ostro Bartłomiej Osses, ZPR Media , Big Idea Promotions , Manufaktura Marek Kogucik, Golden Storm Film.
KPRM wybrała ofertę z najniższą ceną - 168 510 zł - złożoną przez firmę Elżbieta Tutka AV Production. To znacznie mniej od zaplanowanego na realizację tego zamówienia przez Kancelarię Premiera budżetu, który wynosił 762,6 tys. zł.
Wybrana firma przygotuje i wyprodukuje spoty informacyjno-promocyjne w oparciu o scenariusz, który powstanie we współpracy z KPRM. Mają to być trzy spoty telewizyjne (15-sekundowy i dwa 30-sekundowe) oraz trzy spoty radiowe. Będą emitowane w telewizjach, radiu oraz w internecie. Osoby występujące w spotach ma zapewnić KPRM. Filmy te mają promować programy rządowe i korzyści, jakie ma z nich przeciętny obywatel.
Nie mogą być w pełni animowane, ich język ma być prosty i zrozumiały. Mają mieć pozytywny przekaz, wzbudzać pozytywne emocje, przykuwać uwagę. Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta do końca października br.
Przypomnijmy, że KPRM jest w trakcie przetargu dotyczącego zakupu powierzchni w dwóch ogólnopolskich dziennikach, w których mają ukazywać się reklamy „piątki Kaczyńskiego”. Ponadto szuka agencji, która zajmie się kampanią w social mediach i innych serwisach internetowych.
Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera wybrała firmę do produkcji spotów promujących „piątkę Kaczyńskiego”