SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały lifestylowe: TVN Style liderem, TVN Turbo zmniejsza dystans do Polsat Play

TVN Style był w lipcu br. liderem wśród kanałów lifestylowych w Polsce. Drugą lokatę zajął Polsat Play, ale coraz bardziej dogania go konkurencyjne TVN Turbo. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, a najwięcej straciło - TLC.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lipcu br. wyniósł 0,69 proc., po wzroście względem lipca ub.r. o 4,55 proc. Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie spadł o 4,92 proc. i wyniósł 0,58 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,50 proc., po wzroście o 13,64 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym aż 83,33 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w lipcu br. wyniósł 0,11 proc., a stacja ta awansowała z miejsca ósmego na siódme.

Natomiast największy spadek zanotował kanał TLC, który spadł z miejsca czwartego na piąte. Jego wynik zmalał jednak tylko o 6,82 proc. do 0,41 proc.

Na ostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia ub.r., a monitorowana jest od marca br. Jej udział w rynku wyniósł 0,03 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

lipiec

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,66%

0,69%

Polsat Play

0,61%

0,58%

TVN Turbo

0,44%

0,50%

Polsat Cafe

0,39%

0,45%

TLC

0,44%

0,41%

kuchnia+

0,11%

0,12%

Polsat Food

0,06%

0,11%

Domo+

0,10%

0,10%

BBC Lifestyle

0,06%

0,07%

Lifetime

-

0,03%


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w lipcu br. wyniósł 0,90 proc., po spadku o 1,10 proc.

Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,75 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 7,14 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsat Play. Jego udział poszedł w dół o 9,21 proc. i wyniósł 0,69 proc.

W tym ujęciu najwięcej zyskał też Polsat Food (zanotował wzrost o 30 proc.), a najwięcej straciła - Kuchnia.tv (23,08 proc.).

Wirtualnemedia.pl

16-49

lipiec

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,91%

0,90%

TVN Turbo

0,70%

0,75%

Polsat Play

0,76%

0,69%

TLC

0,66%

0,57%

Polsat Cafe

0,47%

0,43%

Polsat Food

0,10%

0,13%

kuchnia+

0,13%

0,10%

BBC Lifestyle

0,08%

0,10%

Domo+

0,09%

0,09%

Lifetime

-

0,02%

Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: TVN Style liderem, TVN Turbo zmniejsza dystans do Polsat Play

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
multimedialny
tvn turbo dystans do polszmat play
odpowiedź
User
multimedialny
dobry dystans
odpowiedź