Kampania produktowa dla Nikona
Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kampanię promującą aparat Coolpix 3700
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Słucha się”. Hasło i kreacja oddają główne benefity aparatu - pełną kontrolę nad obrazem i precyzję, oraz niecodzienne w tym segmencie aparatów funkcje takie, jak wyzwalanie migawki dowolnie zaprogramowanym dźwiękiem czy zdjęcia z różnymi interwałami czasowymi.
Kampania prowadzona jest w prasie ogólnopolskiej i branżowej, między innymi w takich tytułach, jak: Polityka, Newsweek, Wysokie Obcasy, Glamour, Chip Foto Video Digital, Gazeta Wyborcza, Gazeta Telewizyjna, Dziennik Zachodni oraz na materiałach POS w punktach sprzedaży.
Klient: Nikon
Przedstawiciel klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff
Agencja: Paralotna
Przedstawiciel agencji: Edyta Michalak, Radek Maciorowski
Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyr. Artystyczny: Olaf Kulińczyk
Copywriter: Mariusz Bagan
Czas trwania: listopad – grudzień 2004
Dołącz do dyskusji: Kampania produktowa dla Nikona