Kampania marketingowa Aster
Arteria realizuje kolejną kampanie direct marketingowa dla Aster
Głównym celem projektu jest wsparcie sprzedaży przez włączenie aktywnych działań telemarketingowych. Pierwszy etap dotyczy sprzedaży pakietu Premium abonentom sieci, którzy posiadają ofertę zintegrowaną, na którą składają się usługi telewizji i Internetu. ASTER przez cały czas trwania kampanii ma stały dostęp do akcji w czasie rzeczywistym, dzięki udostępnionemu modułowi raportującemu na Platformie CRM. Analiza efektywności sprzedaży przez Internet daje możliwość bieżącej kontroli i wprowadzania działań korygujących. Do prac nad projektem został wyznaczony 10 osobowy dział Contact Center, osobą odpowiedzialną za kampanię jest Grzegorz Osiński.
Dział Contact Center Arterii odpowiada za zarządzanie komunikacją z konsumentami/klientami zleceniodawców za pomocą platformy CRM. Arteria pozycjonując się jako firma wspierająca procesy sprzedaży wspomaga działania handlowe swoich klientów z wykorzystaniem narzędzi komunikacji marketingu bezpośredniego. Rolą Contact Center jest również koordynacja działań terenowych struktur sprzedaży. Z efektów działalności Contact Center w pełni korzystają pozostałe działy Arterii - wsparcia sprzedaży, sprzedaży i baz danych.
Inne
Dołącz do dyskusji: Kampania marketingowa Aster