Kampania LOT w USA i Polsce
Od czerwca w Stanach Zjednoczonych trwała kampania LOT przygotowana przez Gruppę66 Ogilvy. Obejmowała ona TV, prasę oraz internet.
W poniedziałek rozpoczeła się ona w Polsce. Jej zadaniem jest wzmocnienie wizerunku LOT jako firmy nowoczesnej, dynamicznej i innowacyjnej oraz poinformowanie o ofercie – nowej klasie biznes na trasach transatlantyckich.
Ze strony LOT za kampanię odpowiada Dorota Haller, Dyrektor Biura Marketingu i Produktu oraz Katarzyna Siekierzyńska szef działu Działu Promocji i Reklamy i Emilia Drzewicka, Specjalista ds. Marketingu.
Kampanię przygotowali Robin Weeks, Dyrektor Kreatywny w Gruppa66 Ogilvy oraz zespół Olgi Sobieraj, Group Account Directora w agencji. Spot reklamowy powstał w domu produkcyjnym Design Direct, pod nadzorem Ani Lewczuk.
Kampania jest kontynuacją platformy komunikacyjnej „Ptaki” rozpoczętej w 2005 roku. Film oparty jest o wypowiedź głównego bohatera chwalącego uroki podróży w nowej klasie biznes. Aby nadać postaci „ludzkiego” charakteru i wiarygodności najpierw nagrano spontaniczne wypowiedzi bohatera, który w naturalny, improwizowany sposób opowiadał o zaletach podróżowania LOT. Wybrana wypowiedź, jej styl i brzmienie głosu zainspirowały twórców filmu do odpowiedniej animacji postaci, w tym ruchów ust.
Gruppa66 Ogilvy współpracę z LOT rozpoczęła się w 2000 roku, wspólnie zrealizowaną kampanią „Sidney 2000” informującą o tym, że LOT jest sponsorem polskiej ekipy olimpijskiej. Od tego czasu agencja obsługuje markę LOT w pełnym zakresie na rynku polskim i poza granicami kraju na 16-tu rynkach zagranicznych.
Kreację w Polsce zobaczymy w TV, kinach, radiu, outdoorze, prasie oraz internecie.
Animację oraz prace postprodukcyjne do kampanii reklamowej w Polsce wykonało studio animacji i postprodukcji Alienfx w składzie: Arkadiusz Zawada, Beata Szefer, Marcin Orzechowski, Ryszard Rogocki. Reżyseria: Sebastian Pańczyk.
Dołącz do dyskusji: Kampania LOT w USA i Polsce