Kampania AdWords portalu Polskiego Radia thenews.pl
Kampania portalu informacyjnego w języku angielskim Polskiego Radiadla Zagranicy thenews.pl potrwa co najmniej trzy miesiące. Wprzeprowadzeniu jej skorzystano z usługi AdWords firmy Google.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi osób anglojęzycznych naistnienie portalu. Po wpisaniu w wyszukiwarce Google frazy (np."polish politics", "economic news from Poland"), adres serwisuukazuje się w wyeksponowanym miejscu, w prawym górnym rogustrony.
Portal thenews.pl to jedyny anglojęzyczny portal informacyjny wPolsce, który udostępnia użytkownikom wszystkie wiadomościbezpłatnie, bez konieczności rejestracji i logowania się (w tymtakże dostęp do archiwum).
Za przygotowanie wiadomości o Polsce w języku angielskim dlathenews.pl odpowiedzialna jest Redakcja Angielska Polskiego Radiadla Zagranicy.
Wkrótce dział gospodarczy serwisu wzbogaci się o nowegowspółpracownika - będzie nim Ed Wight, były dziennikarz BBC iNBC.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Kampania AdWords portalu Polskiego Radia thenews.pl