Kamil Prandota-Prandecki group account directorem w Lowe Warsaw
Kamil Prandota-Prandecki rozpoczął pracę w dziale obsługi klienta agencji Lowe Warsaw. Wcześniej był związany m.in. z McCann Ericsson, Change Integrated i JWT Warsaw.
W Lowe Warsaw Kamil Prandota-Prandecki będzie odpowiedzialny za obsługę marek z portfolio Pernod-Ricard, „Gazety Wyborczej” oraz Ferrero.
W branży reklamowej pracuje od 9 lat. Poprzednio pełnił funkcję account directora w agencji McCann Ericsson. Wcześniej pracował m.in. w Change Integrated i JWT Warsaw. Realizował projekty m.in. dla Unilevera, Nestlé, Grupy Żywiec i Kompanii Piwowarskiej.
Ponadto jest współtwórcą i współwłaścicielem sandwich baru Meat Love i whisky cocktail baru Meat Bar.
- Liczymy, że doświadczenia zdobyte przez Kamila podczas codziennej pracy w Meat Love i Meat Bar z konsumentami, jak i z segmentem sprzedaży bezpośredniej w sektorze napojów i alkoholi, pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów, szczególnie w kontekście wiedzy na temat zachowań i decyzji zakupowych oraz insightów - mówi Kinga Grzelewska, partner zarządzający i dyrektor kreacji Lowe Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Kamil Prandota-Prandecki group account directorem w Lowe Warsaw