Kad Merad cierpi z powodu sukcesu w kampanii Canal+
Canal+ we Francji prowadzi kampanię reklamową. Jej bohater, aktor Kad Merad cierpi z powodu sukcesu poprzedniej reklamy tego nadawcy. Za kreację reklam odpowiada agencja BETC Paris.
W listopadzie 2020 roku Canal+ rozpoczął kampanię reklamową, w której gwiazdy sieci, w tym słynny aktor Kad Merad, szukały swoich danych logowania, aby uzyskać dostęp do kanału. Reklama okazała się tak udana, że aktor jest teraz nieustannie pytany przez wszystkich o hasło do Canal+, czy to w telewizji, na ulicy, na rodzinnych obiadach, na planie...
Odwołując się do powszechnego żartu, Canal+ i agencja BETC stworzyły fabularyzowane codzienne życie aktora od czasu premiery poprzedniej reklamy.
Kampania ma pokazać, że obecnie Canal+ (francuski odpowiednik HBO) to coś więcej niż prosta platforma telewizyjna. Sieć udostępnia w swoich usługach treści od innych dostawców rozrywki. Abonenci Canal+ mogą oglądać nie tylko programy tego nadawcy, ale również Netflix, Disney+, Eurosport i beIN Sports na swoim koncie.
Film został nakręcony przez duńskiego reżysera Martina Wernera, który był także autorem nagrodzonej w 2019 roku przez Canal+ kampanii „Bleep”. Kad Merad występuje w tym spocie telewizyjnym wraz z innymi talentami z Canal+, takimi jak Mouloud Achour, Franck Gastambide, Thomas Ngijol, Louise Bourgoin i influencer Just Riadh.
Kampania obejmuje telewizję i kina we Francji, działania będą prowadzone również w internecie, w tym również w social mediach.
Dołącz do dyskusji: Kad Merad cierpi z powodu sukcesu w kampanii Canal+