Kacper Zdunek: z Foszer Sawicki do własnej agencji ClickInStory
Na rynku rozpoczęła działalność ClickInStory, agencja specjalizująca się influencer, digital oraz content marketingu. Jej twórcą oraz prezesem jest Kacper Zdunek, wcześniej pracujący w domu produkcyjnym Foszer Sawicki.
Agencja oferuje usługi analityki potrzeb klienta, tworzy i realizuje kampanie marketingowe z udziałem influencerów (nie ma jednak podpisanych z nimi na stałe umów). Firma prowadzi też działania w social mediach, przygotowuje spoty reklamowe, sesje zdjęciowe czy relacje z wydarzeń.
Założyciel i prezes ClickInStory jest Kacper Zdunek, który wcześniej realizował projekty m.in. dla firm Ubisoft oraz Crédit Agricole w domu produkcyjnym Foszer Sawicki. Pracował również w New Balance (project manager) oraz Mellongames (new business executive). Jest absolwentem zarządzania - marketingu na Akademii Leona Koźmińskiego.
- Czasy, w których samo wrzucenie jednego posta dziennie na fan page uznawane było za skuteczne działania, już dawno minęły. W naszej agencji oferujemy kampanie szyte na miarę, dopasowane pod wieloma aspektami, z analizą zachowań grupy docelowej oraz sposobu, w jaki konsumuje ona treści. Dzięki temu możemy zaproponować rozwiązania, które będą nie tylko efektowne, ale przede wszystkim efektywne - mówi Kacper Zdunek, CEO firmy.
ClickInStory na stałe zatrudnia dwie osoby. Współpracuje ponadto z pięcioma freelancerami, odpowiedzialnymi m.in. za materiały graficzne, wideo, zdjęcia oraz za tworzenie treści w social mediach.
Klientami agencji są Aplauz (polski dystrybutor firmy Sennheiser), Podioom( mobilna platforma kojarząca potencjalnych klientów z trenerami personalnymi) oraz piłkarz Qarabagu Agdam, Jakub Rzeźniczak.
Dołącz do dyskusji: Kacper Zdunek: z Foszer Sawicki do własnej agencji ClickInStory
Potwierdzam