Agencja K2 partnerem systemu Sitefinity z samoobsługowym CMS
Agencja interaktywna K2 (należąca do Grupy K2) została pierwszym polskim partnerem Sitefinity, systemu Web CMS do zarządzania treścią.

Sitefinity pozwala na zarządzanie serwisami korporacyjnymi i kampanijnymi bez udziału agencji czy działu IT. Współpraca K2 z tą firmą oznacza, że od teraz klienci agencji będą mogli - po wdrożeniu nowego serwisu - sami zarządzać jego treścią, już bez udziału agencji.
- Systemy CMS, które kiedyś były po prostu edytorami tekstów na firmowych portalach stają się teraz rozbudowanymi platformami do zarządzania tzw. digital customer experience, czyli ogółem doświadczeń naszego klienta w kanałach cyfrowych. CMS jest obecnie jedną z najbardziej kluczowych technologii dla działu marketingu - podskeśla Wojciech Poniatowski, senior consultant w K2 Digital Transformation.
Sitefinity konkuruje z takimi rozwiązaniami jak Sitecore Experience Platform czy Adobe Experience Manager.
Dołącz do dyskusji: Agencja K2 partnerem systemu Sitefinity z samoobsługowym CMS