“Już umiem” - pierwsze pismo z serii “Disney uczy” (wideo)
We wtorek 8 maja br. w sprzedaży pojawi się nowy dwumiesięcznik edukacyjny z nowego cyklu “Disney uczy”. Magazyn pod tytułem “Już umiem!” wprowadzi na rynek wydawnictwo Egmont Polska.
Pismo kierowane będzie do dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Znajdą one w nim ćwiczenia rozwijające umiejętności pisania, liczenia i rozpoznawania figur geometrycznych oraz liter. Do każdego wydania “Już umiem!” dołączana będzie edukacyjna zabawka - w pierwszym numerze będzie to układanka kształtów i kolorów.
Magazyn liczyć będzie 32 strony i kosztować 7,99 zł. Nakładu wydawca nie ujawnia. Redaktor naczelną tytułu została Kinga Frydrych-Siemiątkowska.
Wprowadzenie pisma „Już umiem!” na rynek wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje telewizję (TVP, Disney Channel, MiniMini, BBC CBeebies, Polsat JimJam, Disney Junior, TV Puls), a także działania w internecie oraz w mediach własnych Egmontu. Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa DSK, a za zakup mediów odpowiadał mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: “Już umiem” - pierwsze pismo z serii “Disney uczy” (wideo)