Julia Szostak i Daniel Przygoda na stanowiskach creative head w Wavemaker Content
Julia Szostak oraz Daniel Przygoda awansowali na stanowiska creative head w agencji content marketingowej Wavemaker Content (GroupM) kierowanej przez Emila Tumiłowicza.
Wavemaker Content to specjalistyczna dywizja domu mediowego Wavemaker zajmująca się kreacją i produkcją kampanii reklamowych, content marketingiem, social mediami oraz tworzeniem treści wideo.
Julia Szostak i Daniel Przygoda na nowych stanowiskach creative head wspólnie rozwijają dział kreatywny i poszerzają kompetencje firmy w tym zakresie. Dotychczas w agencji przygotowali już m.in.: realizacje dla Empiku, Nescafe Azera, Nescafe Sensazione Creme, Wittchen i Winiar, odpowiadali także za UX, design oraz wdrożenie serwisu Vogue.pl.
Szostak dołączyła do zespołu agencji w październiku ub.r., obejmując stanowisko senior art directora. Wcześniej związana była z VML i K2, gdzie pracowała m.in. dla takich klientów jak Cheetos, Desperados, IKEA, Lidl, Lipton, Volkswagen i Żywiec.
Daniel Przygoda, pracuje w Wavemaker Content od prawie roku, poprzednio jako senior copywriter. W przeszłości również był związany z VML oraz K2 Internet, a także agencją Blueberry (obecnie Agencja Warszawa).
Dołącz do dyskusji: Julia Szostak i Daniel Przygoda na stanowiskach creative head w Wavemaker Content