Jonathan Broughton research directorem w PlumResearch
Firma analityczna PlumResearch powołała Jonathana Broughtona na stanowisko dyrektora ds. badań.
Jonathan Broughton ma za zadanie rozwijać kompetencje analityczno-badawcze PlumResearch, koncentrując się na rozwoju produktów i doradztwie strategicznym w celu wspierania wzrostu biznesu.
PlumResearch stawia na analitykę
Broughton pracował ostatnio w Europejskiej Unii Nadawców (EBU), gdzie pełnił funkcję szefa strategii.
Ma 15-letnie doświadczenie w sektorze mediów i rozrywki. Zajmował się analizami mediów, doradztwem strategicznym i wprowadzaniem szeregu produktów analitycznych. Gromadził doświadczenie zawodowe w takich firmach jak Workshare Consulting, Media Business Insight i IHS Markit.
Zobacz: PlumResearch bez działu marketingu i komunikacji
- Strategiczna wizja Jonathana będzie nieoceniona, gdy będziemy doskonalić nasze możliwości analityczne i umacniać wiodącą pozycję PlumResearch na rynku – powiedział Łukasz Jeziorski, założyciel i dyrektor generalny firmy.
PlumResearch to polska forma zajmująca się analizami danych strumieniowych. Obsługuje globalną bazę klientów, ze szczególnym uwzględnieniem rynków telewizji linearnej, SVOD i AVOD.
Dołącz do dyskusji: Jonathan Broughton research directorem w PlumResearch