Joanna Mamczar w zespole Mediahub
Joanna Mamczar jako senior data scientist dołączyła do działu analitycznego Mediahub.
Joanna Mamczar, fot. materiały prasowe

Mamczar powierzono zadanie tworzenia nowych produktów analitycznych. Będzie także ekspertem w tematach związanych z danymi i modelowaniem ekonometrycznym.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Joanna Mamczar doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji mediowej Wavemaker (GroupM), gdzie pracowała głównie dla jednego z największych retailerów w Polsce, przygotowując modele ekonometryczne.
Odpowiadała również za proces zbierania i przetwarzania danych, w tym opracowała automatyzację części produktu, który wykorzystuje klienta.
W reklamie pracuje 3 lata, a w wcześniej liczbami zajmowała się w branży finansowej.
Podatki
Dołącz do dyskusji: Joanna Mamczar w zespole Mediahub