'Jest się z czego cieszyć!'
Dominet Bank rozpoczął kampanię reklamową lokaty terminowej Dominanta Forte (oprocentowanie 4,5%).
Kampania obejmuje działania z zakresu ATL i BTL, a jej znakiem rozpoznawczym jest symbol oszczędzania – świnka skarbonka. Kreację przygotowała agencja ASC, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn.
Na klientów, którzy skorzystają z oferty do końca marca b.r. w placówkach Dominet Banku, czekają dodatkowe atrakcje.
„Celem kampanii Dominanty Forte jest zachęcenie Polaków do oszczędzania. Dlatego też symbolem, który wykorzystujemy w niej jest świnka skarbonka, która pojawia się na ulotkach reklamowych, a także jest dostępna w formie naklejek czy skarbonek dla dzieci. Lokata terminowa Dominanta Forte dostępna jest już od tysiąca złotych i skierowana jest do osób, które z jednej strony chciałyby pomnażać swoje oszczędności, z drugiej zaś obawiają się ryzyka związanego z wahaniami kursów akcji, jakie często towarzyszy inwestowaniu w fundusze” - mówi Tomasz Wójkowski, Dyrektor Departamentu Marketingu Dominet Banku.
W ramach działań ATL zaplanowane zostały ogłoszenia reklamowe w mediach regionalnych, m.in. w Dzienniku Bałtyckim, Dzienniku Zachodnim, Słowie Polskim Gazecie Wrocławskiej, Głosie Dzienniku Pomorza, Dzienniku Wschodnim, Dzienniku Łódzkim, Kurierze Porannym czy w Metrze. Przygotowana została również kampania reklamowa w Internecie. Ponadto, w placówkach banku dostępne są promocyjne ulotki reklamowe z symbolem świnki oraz naklejki.
Dołącz do dyskusji: 'Jest się z czego cieszyć!'